Henk890 Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Bij mijn werkgever draait FileMaker Pro 10, maar ik heb daar zelf nog een database-applicatie draaien op FileMaker Pro 4.1. Nu is in de loop van de tijd de installatieschijf voor 4.1 zoek geraakt. Kan iemand mij misschien helpen aan (een kopie van) die schijf. Bij voorbaat dank! Quote
0 Pieter Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 ik heb nog een FM4.0/4.1 liggen, Ik weet niet of deze voor windows geschikt is (wel mac) Quote
0 alfashirt Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 ik heb er nog eentje voor mac (omgeving Brugge) Quote
0 klaver Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 Ik denk dat ik in een oude schoendoos deze versie nog heb liggen. Ben je er nog naar op zoek, laat dan iets weten, dan zoek ik er eens achter. Quote
Question
Henk890
Bij mijn werkgever draait FileMaker Pro 10, maar ik heb daar zelf nog een database-applicatie draaien op FileMaker Pro 4.1.
Nu is in de loop van de tijd de installatieschijf voor 4.1 zoek geraakt. Kan iemand mij misschien helpen aan (een kopie van) die schijf.
Bij voorbaat dank!
3 answers to this question
Recommended Posts