Ivan Vaes Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Ik heb bij een applicatie, die gebruikt wordt door meerdere gebruikers, een probleem bij slechts één van hen. Enkel bij deze gebruiker veranderen de lettertypes, en reageert het invoeren en aanpassen van tektst erg vreemd. Ik heb inmiddels al filemaker 10 geïnstalleerd, de library preferences weggegooit, en de apple instellingen eens nagekeken, maar ik kan het probleem maar niet vinden. Misschien weet er wel iemand raad ? groeten, I. Quote
0 Yves Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Heb je al gecontroleerd of het gebruikte lettertype in de lettertypebibliotheek zit? Quote
0 trikke Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Clean de font caches (met FontFinagler bv). http://homepage.mac.com/mdouma46/fontfinagler/ Als dat niet helpt vervang /Bibliotheek/fonts/HelveticaCY.dfont door een exemplaar van een andere mac en herstart. Quote
Question
Ivan Vaes
Ik heb bij een applicatie, die gebruikt wordt door meerdere gebruikers, een probleem bij slechts één van hen.
Enkel bij deze gebruiker veranderen de lettertypes, en reageert het invoeren en aanpassen van tektst erg vreemd.
Ik heb inmiddels al filemaker 10 geïnstalleerd, de library preferences weggegooit, en de apple instellingen eens nagekeken, maar ik kan het probleem
maar niet vinden.
Misschien weet er wel iemand raad ?
groeten,
I.
2 answers to this question
Recommended Posts