Jump to content
  • 0

Hulp bij wildcard search

Vintges

Question

Posted

Wie kan mij helpen met de volgende kwestie (FM 10 Advanced)

ik wil de (zie onderstaande tekst) tekst veranderen naar . Dit lukt met "Substitute". Maar er zitten meer van dit soort afkortingen in, bijvoorbeeld . Ik zou willen dat alles tussen <...> vervangen wordt door

&

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als je alleen het teken '<' vervangt door '

Voor de afkortingen zou ik zo geen algemene oplossing weten, daarvoor is de tekst te variabel.

Ik zou een lijst aanleggen met mogelijke afkortingen (het lijkt me dat het geen oneindig aantal is) en met een script die lijst aflopen en de vervang doen van elke afkorting afzonderlijk.

rmw

• 0
Posted

dank je voor je reactie, zoals je het voorstelt zou het kunnen maar is niet echt een ideale oplossing, aangezien er naast

Wat de afkortingen betreft: er zit naast veel variabelen 1 vaste in: het zijn altijd 2 of meer kapitalen zonder spaties na elkaar.

Groet, Rick

Als je alleen het teken '<' vervangt door '

Voor de afkortingen zou ik zo geen algemene oplossing weten, daarvoor is de tekst te variabel.

Ik zou een lijst aanleggen met mogelijke afkortingen (het lijkt me dat het geen oneindig aantal is) en met een script die lijst aflopen en de vervang doen van elke afkorting afzonderlijk.

rmw