Vanuit XML / WSDL toon ik hieronder het gedeelte waar ik moeite mee heb om dit in een tabel te kunnen importeren / weg te schrijven.
In mijn tabel komen bijvoorbeeld de velden adresId, bouwadresBouwnummer, gemeente, huisletter, huisnummer etc. in voor.
Echter zoals je kan zien kunnen verschillende en meerdere adressen in dit resultaat voorkomen en is elk resultaat gescheiden door middel van een openings -en sluitingstag.
Wie heeft hier ooit mee te maken gehad en kan mij een hint geven om dit op een goede manier in de tabel te krijgen.
Elk xmlresultaat kan dus 1 of meer records van mijn tabel vullen.
Ik hoor graag van jullie
Deel van XMLRESULTAAT:
1012
1011aGooi en Eemland1JOp het plein4321Hilversum3010AA3022TZDorpsplein Hilversum
Question
DubblerRick
Hoi,
Vanuit XML / WSDL toon ik hieronder het gedeelte waar ik moeite mee heb om dit in een tabel te kunnen importeren / weg te schrijven.
In mijn tabel komen bijvoorbeeld de velden adresId, bouwadresBouwnummer, gemeente, huisletter, huisnummer etc. in voor.
Echter zoals je kan zien kunnen verschillende en meerdere adressen in dit resultaat voorkomen en is elk resultaat gescheiden door middel van een openings -en sluitingstag.
Wie heeft hier ooit mee te maken gehad en kan mij een hint geven om dit op een goede manier in de tabel te krijgen.
Elk xmlresultaat kan dus 1 of meer records van mijn tabel vullen.
Ik hoor graag van jullie
Deel van XMLRESULTAAT:
1012
1011aGooi en Eemland1JOp het plein4321Hilversum3010AA3022TZDorpsplein Hilversum
2JBouw adres
1022
102Utrecht3J1010TZStationspleinUtrecht
2JBouw adres
1 answer to this question
Recommended Posts