Ga naar inhoud
  • 0

xml- / wsdlresultaat in FM tabel plaatsen


DubblerRick

Vraag

Hoi,

 

Vanuit XML / WSDL toon ik hieronder het gedeelte waar ik moeite mee heb om dit in een tabel te kunnen importeren / weg te schrijven.

 

In mijn tabel komen bijvoorbeeld de velden adresId, bouwadresBouwnummer, gemeente, huisletter, huisnummer etc. in voor.

Echter zoals je kan zien kunnen verschillende en meerdere adressen in dit resultaat voorkomen en is elk resultaat gescheiden door middel van een openings -en sluitingstag.

 

Wie heeft hier ooit mee te maken gehad en kan mij een hint geven om dit op een goede manier in de tabel te krijgen.

Elk xmlresultaat kan dus 1 of meer records van mijn tabel vullen.

 

Ik hoor graag van jullie :-)

 

 

 

Deel van XMLRESULTAAT:

 

 

 

 

1012

 

1011aGooi en Eemland1JOp het plein4321Hilversum3010AA3022TZDorpsplein Hilversum

2JBouw adres

 

 

 

 

 

1022

 

102Utrecht3J1010TZStationspleinUtrecht

2JBouw adres

 

 

 

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Probeer eens de Web Services plug-in van FMNexus: http://fmnexus.com/products/webservices/

 

Hiermee kan je in elk geval de XML ophalen. Verder zul je de XML moeten parsen. Er zitten voorbeeldjes in hoe je het kan doen met enkele custom functies.

 

Een andere alternatief is de ontvangen XML exporteren naar een XML bestand en deze vervolgens in combinatie met een zelf te schrijven XSLT te importeren.

 

Groeten,

 

Koen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...