Ik heb een database gemaakt op basis van de bps voorbeeldenbestanden.
Nu heb ik een nieuwe database gemaakt en wil ik het script aanpassen maar dat script kan je niet gewoon overschrijven / editen en helaas kan ik ook niet even het stukje script hier plaatsen want ik kan het niet eens knippen en plakken .
Ik heb nu het stukje:
Else if [get ScriptParameter] = "Sales"]
Perform Script ["Return to Sales" from file " Sales Orders"]
Ik kan die tekst niet aanpassen met mijn eigen Tabel Cactussen want dan zegt het script niet gevonden. Ik heb die tabel wel al gemaakt en ook in het lijstje met BPS relaties aangemaakt. Ik kan alleen kiesen voor Sales orders inventory Email projects dus die voorgekauwde modules.
Ik kan nergens die scriptteksten ook gewoon overschrijven.
Question
walberg
Ik heb een database gemaakt op basis van de bps voorbeeldenbestanden.
Nu heb ik een nieuwe database gemaakt en wil ik het script aanpassen maar dat script kan je niet gewoon overschrijven / editen en helaas kan ik ook niet even het stukje script hier plaatsen want ik kan het niet eens knippen en plakken .
Ik heb nu het stukje:
Else if [get ScriptParameter] = "Sales"]
Perform Script ["Return to Sales" from file " Sales Orders"]
Ik kan die tekst niet aanpassen met mijn eigen Tabel Cactussen want dan zegt het script niet gevonden. Ik heb die tabel wel al gemaakt en ook in het lijstje met BPS relaties aangemaakt. Ik kan alleen kiesen voor Sales orders inventory Email projects dus die voorgekauwde modules.
Ik kan nergens die scriptteksten ook gewoon overschrijven.
3 answers to this question
Recommended Posts