greg Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Hallo, Ik wil het volgende bekomen: In een rapport heb ik volgende tekst aantallen: +/- <> personen <> aan <> € +/- <> personen <> aan <> € +/- <> personen <> aan <> € +/- <> personen <> aan <> € Dit zou moeten worden: aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 € +/- 10 personen kindermenu aan 15 € Maar het wordt (dit omdat herhalend veld 3 en 4 geen inhoud bevat): aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 € +/- 10 personen kindermenu aan 15 € +/- personen aan € +/- personen aan € Begrijp je ? Is er een mogelijkheid om dit op te lossen? Alvast bedankt! Quote Link to comment
0 fmwebshop Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Twee ideetjes: Je zou een berekeningsveld kunnen maken voor "personen" en "€" ect. If veld 3 =leeg, niets; anders "personen" Of je kunt voorwaardelijke opmaak toepassen met een berekening If veld 3 =leeg, tekstkleur wit Vr groet Harry Quote Link to comment
0 greg Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Das vlug! Heb gekozen voor mogelijkheid 1. Bedankt! Quote Link to comment
Question
greg
Hallo,
Ik wil het volgende bekomen:
In een rapport heb ik volgende tekst
aantallen: +/- <> personen <> aan <> €
+/- <> personen <> aan <> €
Dit zou moeten worden:
aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 €
+/- 10 personen kindermenu aan 15 €
Maar het wordt (dit omdat herhalend veld 3 en 4 geen inhoud bevat):
aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 €
+/- 10 personen kindermenu aan 15 €
+/- personen aan €
+/- personen aan €
Begrijp je ?
Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?
Alvast bedankt!
2 answers to this question
Recommended Posts