greg Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Hallo, Ik wil het volgende bekomen: In een rapport heb ik volgende tekst aantallen: +/- <> personen <> aan <> € +/- <> personen <> aan <> € +/- <> personen <> aan <> € +/- <> personen <> aan <> € Dit zou moeten worden: aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 € +/- 10 personen kindermenu aan 15 € Maar het wordt (dit omdat herhalend veld 3 en 4 geen inhoud bevat): aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 € +/- 10 personen kindermenu aan 15 € +/- personen aan € +/- personen aan € Begrijp je ? Is er een mogelijkheid om dit op te lossen? Alvast bedankt! Quote
0 fmwebshop Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Twee ideetjes: Je zou een berekeningsveld kunnen maken voor "personen" en "€" ect. If veld 3 =leeg, niets; anders "personen" Of je kunt voorwaardelijke opmaak toepassen met een berekening If veld 3 =leeg, tekstkleur wit Vr groet Harry Quote
0 greg Posted September 30, 2009 Author Posted September 30, 2009 Das vlug! Heb gekozen voor mogelijkheid 1. Bedankt! Quote
Question
greg
Hallo,
Ik wil het volgende bekomen:
In een rapport heb ik volgende tekst
aantallen: +/- <> personen <> aan <> €
+/- <> personen <> aan <> €
Dit zou moeten worden:
aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 €
+/- 10 personen kindermenu aan 15 €
Maar het wordt (dit omdat herhalend veld 3 en 4 geen inhoud bevat):
aantallen: +/- 25 personen walking dinner aan 50 €
+/- 10 personen kindermenu aan 15 €
+/- personen aan €
+/- personen aan €
Begrijp je ?
Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?
Alvast bedankt!
2 answers to this question
Recommended Posts