Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met tonen van images op het web vanuit database


Dre

Vraag

Hopelijk kan iemand mij even verder helpen,

 

Ik loop tegen een probleem aan die ik niet kan doorgronden, nl het tonen van een images opgeslagen

in Filemaker op het web via PHP API. (import image zonder vinkje, store only a reference to the file)

 

Situatie schets: gebruikte onderdelen- Pro Server 9 (of 10), Filemaker Pro 10 client, PHP, web brouwser.

In een database heb in een layout opgenomen die bedoeld is voor tonen van data op het web, de database

bevat verschillende privileges ook één voor het publiceren van data op het web.

 

Alle data uit deze (web-)layout wordt netjes getoond op het web (via PHP -API), echter de images worden

niet getoond. De database is behoorlijk van omvang, in layouts, veel velden met ook veel calculatie velden

daarin. (mogelijk is dat van belang bij het probleem)

 

Als ik een export maak van de velden in de web-layout met bijbehorende records en vervolgens deze

Filemaker database gebruik voor web publishing dan krijg ik wel de images te zien. De web privileges

zijn exact hetzelfde (voor zover ik kan zien) de username en password zijn ook het zelfde als in de

originele database.

 

Dus mijn PHP script om de beelden te tonen is juist (kopie, plak van het originele script), alles lijkt

goed, alleen worden de images niet getoond in de Originele database. (kopie en plak van images tussen

de database levert ook geen oplossing).

 

Wie heeft dit alleens eerder gezien of wie heeft een suggestie en kan ideeën aanreiken.O-ja de images

moeten voor dit project uit Filemaker database komen, dus een oplossing om de beelden via url te tonen

is geen optie, de images zijn klein van size.

 

André

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...