Ga naar inhoud
  • 0

Portal filteren ...


guyvt

Vraag

dag,

 

Een ietwat vreemd probleem mischien : ik wil een portal filteren. Op zich gaat dat prima, als het veld waarop ik wil filteren in de child table van de relatie staat (bijvoorbeeld een factuur met factuurlijnen) dan kan je dit oplossen met een text en een calculation veld aan de parent kant.

Maar nu wil ik een portal filteren gebaseerd op de inhoud van een veld dat in een dérde table staat. Die derde table is natuurljk gerelateerd aan de child table.

 

Bijvoorbeeld: partent table = factuur, child = factuurlijnen en in elke factuurlijn staat de id van een omschrijving die uit een derde table komt. En wil ik de portal met records uit factuurlijnen filteren op die omschrijving. En het zou moeten werken als ik een deel van een omschrijving ingeef.

 

Ik heb me al suf gezocht (bv hier http://www.kevinfrank.com/demo-files.html staan enkele mooie voorbeelden) maar nog niks gevonden.

 

 

dank je

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...