peterclarify Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Situatie Ik heb twee identieke tabellen tabel 1 met records en veld 1, 2, 3, 4 Tabel 2 nog zonder records met veld 1, 2, 3 ,4 Ik wil in tabel 2 records kunnen kopiëren uit tabel 1 Ik wil een lijst van gerelateerde records krijgen in een portaal veld. Dat lukt, maar ik wil kunnen verfijnen Ik wil een lijst zien van records in mijn portaal waarbij veld 1= A (lukt door veld 1uit tabel 1in relatie te zetten aan veld 1 uit tabel 2) Maar ik wil dan ook hebben als ik in veld 2 = B typ, dat hij dan de lijst in mijn portaalveld verfijnt naar enkel records met veld 1= A en veld 2= B Enz voor velden C, D Met en simpel script kan ik al mijn record al kopiëren ut tabel 1naar2 Quote
Question
peterclarify
Situatie
Ik heb twee identieke tabellen
tabel 1 met records en veld 1, 2, 3, 4
Tabel 2 nog zonder records met veld 1, 2, 3 ,4
Ik wil in tabel 2 records kunnen kopiëren uit tabel 1
Ik wil een lijst van gerelateerde records krijgen in een portaal veld.
Dat lukt, maar ik wil kunnen verfijnen
Ik wil een lijst zien van records in mijn portaal waarbij veld 1= A (lukt door veld 1uit tabel 1in relatie te zetten aan veld 1 uit tabel 2)
Maar ik wil dan ook hebben als ik in veld 2 = B typ, dat hij dan de lijst in mijn portaalveld verfijnt naar enkel records met veld 1= A en veld 2= B
Enz voor velden C, D
Met en simpel script kan ik al mijn record al kopiëren ut tabel 1naar2
0 answers to this question
Recommended Posts