Ga naar inhoud
  • 0

Urenadministratie wie kan mij helpen?


Linda28

Vraag

Goededag allemaal,

 

Heb op het forum rond gekeken, maar heb niet het antwoord gevonden waar ik naar zoek. Wij hebben een clienten bestand in filemaker gemaakt, maar daar willen wij graag een urenadministratie aan vast maken. Nu gebruiken wij daar Time Writer voor alleen daar kun je per persoon maar 1 bedrag invullen wat er voor de klant in rekening gebracht wordt. (Vb. Wij voeren administratie's in en willen dan per persoon verschillende bedragen hebben bij de verwerking van de klant. Als wij daar invullen voor het invoeren van een klant willen wij een ander bedrag berekenen dan voor het verwerken van de jaargegevens en dat kan daar dus niet.)

 

Nou is mij vraag kan iemand mij helpen in filemaker zo'n bestand aan te maken of heeft iemand zo'n bestand wat we over kunnen nemen. Er moet dus een link liggen dat we het klantnummer over kunnen nemen zodat gelijk de klant als naam te voorschijn komt. We moeten dus in kunnen vullen hoe lang we aan een klant bezig zijn geweest en wat we gedaan hebben (vb invoeren/ telefoneren / jaarwerk/ ib aangiftes enz.) en ook een veld omschrijving hebben dat we eventuele specifieke omschrijvingen erbij kunnen zetten.

 

Vervolgens wil ik dan ook kunnen sorteren op de klant van een bepaalde periode, maar ook kunnen soteren per werknemer. Hoop dat ik zo duidelijk over kom met wat ik wil en hoop ook dat iemand mij zou kunnen helpen hiermee.

 

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Groetjes linda

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...