peterclarify Posted December 15, 2009 Posted December 15, 2009 Ik draai een database met gevoelige info op een filemaker server advanced op een windows server 2003 enterprise edition. - Wat moet ik allemaal doen op mijn windows op een maximale beveiliging te hebben? - Idem op filemaker server advanced? - nog andere programma's zoals bijvoordbeeld een firewall, liefst freeware en hoe moet die geconfigureerd staan? nog dingen? Ik moet enkele mensen (leken en technici) overtuigendat ons systeem wel degelijk veilig is- wordt... Quote
Question
peterclarify
Ik draai een database met gevoelige info op een filemaker server advanced op een windows server 2003 enterprise edition.
- Wat moet ik allemaal doen op mijn windows op een maximale beveiliging te hebben?
- Idem op filemaker server advanced?
- nog andere programma's zoals bijvoordbeeld een firewall, liefst freeware en hoe moet die geconfigureerd staan?
nog dingen?
Ik moet enkele mensen (leken en technici) overtuigendat ons systeem wel degelijk veilig is- wordt...
0 answers to this question
Recommended Posts