pousejo Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 De situatie: - een menu-tabel met o.a. een variabel instelbare opzoekdatum - een kind-tabel met een startdatum en een einddatum voor elk kind De bedoeling is via een script vanuit de menu-tabel de kind-records te vinden die voldoen aan volgende criteria: menu_opzoekdatum > kind_startdatum en menu_opzoekdatum < kind_einddatum en waarborg = "betaald" menu_opzoekdatum > kind_startdatum en menu_opzoekdatum < kind_einddatum en waarborg = "niet betaald" Met een If-statement lukt het niet Met een kopie / zoek / plak -combinatie lukt het ook niet want er moet 2 maal geplakt worden met een diverse inhoud Wat zie ik over het hoofd? Kan iemand mij vooruit helpen. Dank hiervoor. Quote
0 fmwebshop Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Misschien kom je hier verder mee. Vr groet Harry PS Je kunt ook op ongeveer dezelfde manier twee relaties aanmaken en hierop twee portalen laten verschijnen een betaald en een niet betaald. Naamloos.fp7 Quote
Question
pousejo
De situatie:
- een menu-tabel met o.a. een variabel instelbare opzoekdatum
- een kind-tabel met een startdatum en een einddatum voor elk kind
De bedoeling is via een script vanuit de menu-tabel de kind-records te vinden die voldoen aan volgende criteria:
menu_opzoekdatum > kind_startdatum en
menu_opzoekdatum < kind_einddatum en
waarborg = "betaald"
menu_opzoekdatum > kind_startdatum en
menu_opzoekdatum < kind_einddatum en
waarborg = "niet betaald"
Met een If-statement lukt het niet
Met een kopie / zoek / plak -combinatie lukt het ook niet want er moet 2 maal geplakt worden met een diverse inhoud
Wat zie ik over het hoofd?
Kan iemand mij vooruit helpen. Dank hiervoor.
1 answer to this question
Recommended Posts