Gust Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Beste forum(mers), Volgend probleem doet zich voor: Uit een artikellijst kopieer ik een artikelnummer om aan te vullen in een portaal. De bedoeling is om dit te plakken in het onderste "leeg record" van een portaal. Bij scriptstap "ga naar portaalrij ---->laaste" of "Ga naar record --->laatste wordt dit artikel steeds in het eerst portaalrij gekleefd. Hoe dit op te lossen? Quote Link to comment
0 fmwebshop Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Ik zou niet meteen weten wat er schort, maar een paar punten om op te letten Heb je je portaal een objectnaam gegeven ? Ga naar object Ga naar portaalrij Mogelijk je sorteervolgorde records aanmaken toegestaan in deze relatie Quote Link to comment
0 Gust Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 Harry, euvel opgelost! ik had verkeerdelijk het tabvenster als objectnaam ingesteld in plaats van het portaal zelf. vandaar dat steeds het eerste record werd ingevuld/overschreven. bedankt! Quote Link to comment
Question
Gust
Beste forum(mers),
Volgend probleem doet zich voor:
Uit een artikellijst kopieer ik een artikelnummer om aan te vullen in een portaal.
De bedoeling is om dit te plakken in het onderste "leeg record" van een portaal.
Bij scriptstap "ga naar portaalrij ---->laaste" of "Ga naar record --->laatste wordt
dit artikel steeds in het eerst portaalrij gekleefd.
Hoe dit op te lossen?
2 answers to this question
Recommended Posts