Gentilleke Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Hallo, Ben verleden week overgestapt van FP3 naar FP10. Wat een wereld van verschil... Mijn vraag: Vroeger was er een bestand meegeleverd met verschillende gekleurde knoppen en pictogrammen zoals bv. print, tel, enz... Ik heb alle bestanden in Filemaker opgezocht en kan het nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden of leef ik nog in het stenen tijdperk? Gentilleke. Quote
0 Gust Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Gentilleke, Zoek even op het net onder "knoppen" of "buttons". Misschien heb je wel iets aan bijgevoegd bestand. Succes ermee, Gust Button.fp7.zip Quote
0 rmw Posted February 14, 2010 Posted February 14, 2010 Registreren van je produkt lijkt voldoende http://www.filemaker.com/ie/graphicspack/ rmw Quote
Question
Gentilleke
Hallo,
Ben verleden week overgestapt van FP3 naar FP10. Wat een wereld van verschil...
Mijn vraag:
Vroeger was er een bestand meegeleverd met verschillende gekleurde knoppen en pictogrammen zoals bv. print, tel, enz...
Ik heb alle bestanden in Filemaker opgezocht en kan het nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden of leef ik nog in het stenen tijdperk?
Gentilleke.
2 answers to this question
Recommended Posts