Benbrandt Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Ik heb een datum calculatieveld: ziek50weken (= datumZiek + 50Weken). Nu wil ik dat als DatumVandaag = ziek50weken de inhoud of het veld (b.v.) rood kleurt. Nu heb ik een nogal omslachtige oplossing bedacht om dit resultaat te bereiken, maar in FMI werkt dit niet meer. Ik kopieer ziek50weken naar een tekstveld en via een nieuw berekeningsveld + een 'button50weken' zet ik de tekst om naar kleur. (Case( Button50weken = "ja";TextColor(ziek50wekenC;RGB(15;203;28)); Button50weken = "";TextColor(ziek50wekenC;RGB(85;85;85)); TextColor(ziek50wekenC;RGB(0;0;0)))) Liever zonder button maar is dit mogelijk? Quote
0 fmwebshop Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Je kunt dit doen onder voorwaardelijke opmaak. Layoutmodus Opmaak Voorwaardelijk Self ≤ get(huidigedatum) groet Harry Quote
0 Benbrandt Posted April 7, 2010 Author Posted April 7, 2010 Harry bedankt voor je snelle reactie, is zo eenvoudig maar ik was er niet opgekomen. Heb nog veel te leren in FileMaker. Quote
Question
Benbrandt
Ik heb een datum calculatieveld: ziek50weken (= datumZiek + 50Weken).
Nu wil ik dat als DatumVandaag = ziek50weken de inhoud of het veld (b.v.) rood kleurt.
Nu heb ik een nogal omslachtige oplossing bedacht om dit resultaat te bereiken, maar in FMI werkt dit niet meer.
Ik kopieer ziek50weken naar een tekstveld en via een nieuw berekeningsveld + een 'button50weken' zet ik de tekst om naar kleur. (Case(
Button50weken = "ja";TextColor(ziek50wekenC;RGB(15;203;28));
Button50weken = "";TextColor(ziek50wekenC;RGB(85;85;85));
TextColor(ziek50wekenC;RGB(0;0;0))))
Liever zonder button maar is dit mogelijk?
2 answers to this question
Recommended Posts