Benbrandt Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb een datum calculatieveld: ziek50weken (= datumZiek + 50Weken). Nu wil ik dat als DatumVandaag = ziek50weken de inhoud of het veld (b.v.) rood kleurt. Nu heb ik een nogal omslachtige oplossing bedacht om dit resultaat te bereiken, maar in FMI werkt dit niet meer. Ik kopieer ziek50weken naar een tekstveld en via een nieuw berekeningsveld + een 'button50weken' zet ik de tekst om naar kleur. (Case( Button50weken = "ja";TextColor(ziek50wekenC;RGB(15;203;28)); Button50weken = "";TextColor(ziek50wekenC;RGB(85;85;85)); TextColor(ziek50wekenC;RGB(0;0;0)))) Liever zonder button maar is dit mogelijk? Quote
0 fmwebshop Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Je kunt dit doen onder voorwaardelijke opmaak. Layoutmodus Opmaak Voorwaardelijk Self ≤ get(huidigedatum) groet Harry Quote
0 Benbrandt Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Geplaatst: 7 april 2010 Harry bedankt voor je snelle reactie, is zo eenvoudig maar ik was er niet opgekomen. Heb nog veel te leren in FileMaker. Quote
Vraag
Benbrandt
Ik heb een datum calculatieveld: ziek50weken (= datumZiek + 50Weken).
Nu wil ik dat als DatumVandaag = ziek50weken de inhoud of het veld (b.v.) rood kleurt.
Nu heb ik een nogal omslachtige oplossing bedacht om dit resultaat te bereiken, maar in FMI werkt dit niet meer.
Ik kopieer ziek50weken naar een tekstveld en via een nieuw berekeningsveld + een 'button50weken' zet ik de tekst om naar kleur. (Case(
Button50weken = "ja";TextColor(ziek50wekenC;RGB(15;203;28));
Button50weken = "";TextColor(ziek50wekenC;RGB(85;85;85));
TextColor(ziek50wekenC;RGB(0;0;0))))
Liever zonder button maar is dit mogelijk?
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.