fmwebshop Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Wie heeft er een klant en klare Filemaker email toepassing te koop voor een klant van mij? voor PC simpel klanten bestand aanmaak en opslag van alle inkomende en uitgaande mail Mail mij privé Bedankt, Harry Quote Link to comment
dudematters Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Harry, je kan dit niet zonder plugin, je moet mail-it o.i.d. kopen. Daar zit al een voorbeeld mail client in. Maar het is niet zo'n denderende mail client, filemaker heeft nogal wat beperkingen met HTML mail, gaat niet goed. Ik weet het uit eigen ervaring. Wat je beter zou kunnen doen is een php/mysql mail client pakken, en via odbc koppelen met FM. Daar zijn wat meer mogelijkheden. Quote Link to comment
fmwebshop Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Dudematters, Dank voor je reactie. Maar, ik zoek nog steeds een complete, gebouwde, Nederlands talige toepassing te koop. Vr. groet, Harry Quote Link to comment
dudematters Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Mocht je iets vinden, ik hoor het heel graag, want als deze goed is, heb ik ook zeker interesse. Quote Link to comment
Recommended Posts