Chubbie1981 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Ik laat een veld invullen door een berekening: " " & TextStyleAdd ( "***********:";Vet+Onderstreept) & TextStyleRemove ( "¶¶¶¶"; Vet + Onderstreept) & TextStyleAdd ( "***********:" ; Vet+Onderstreept ) & TextFormatRemove ( "¶¶" ) & TextStyleAdd ( "*************************¶¶-¶¶**********************"; Vet ) & TextFormatRemove ( "¶¶-¶-¶¶") & TextStyleAdd ( "********¶" ; Vet+Onderstreept ) & TextFormatRemove ( "*******************************¶ - *************************************¶ - *************************************¶") enz. De tekst heb ik om privacyredenen vervangen door * De stijlen die zijn toegekend aan het de enters, worden gebruikt door de klant. Vanaf de voorlaatste regel beginnen alle regels ineens met een spatie. Iemand enig idee van waar deze spaties komen en hoe ik ze weg krijg? De eerste spatie staat er omdat anders mij veld automatisch op vet en onderstreept wordt ingesteld. Als iemand daar nog een andere oplossing voor heeft, hoor ik het graag. Greetz. Quote Link to comment
0 Pescador Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Probeer de tekst achter elkaar te typen: In plaats van *****************************¶ - *************************************¶ - *************************************¶" typ je *****************************¶- *************************************¶- *************************************¶" Het zou kunnen zijn dat het gegeven dat je ze op een nieuwe regel zette de spatie veroorzaakt. "¶" plus een getypte nieuwe regel is waarschijnlijk te veel van het goede. Quote Link to comment
0 Chubbie1981 Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 Thx!!! Ongelofelijk maar waar. Is dus opgelost. Quote Link to comment
Question
Chubbie1981
Ik laat een veld invullen door een berekening:
" " & TextStyleAdd ( "***********:";Vet+Onderstreept) &
TextStyleRemove ( "¶¶¶¶"; Vet + Onderstreept) &
TextStyleAdd ( "***********:" ; Vet+Onderstreept ) &
TextFormatRemove ( "¶¶" ) &
TextStyleAdd ( "*************************¶¶-¶¶**********************"; Vet ) &
TextFormatRemove ( "¶¶-¶-¶¶") &
TextStyleAdd ( "********¶" ; Vet+Onderstreept ) &
TextFormatRemove ( "*******************************¶
- *************************************¶
- *************************************¶")
enz.
De tekst heb ik om privacyredenen vervangen door *
De stijlen die zijn toegekend aan het de enters, worden gebruikt door de klant.
Vanaf de voorlaatste regel beginnen alle regels ineens met een spatie. Iemand enig idee van waar deze spaties komen en hoe ik ze weg krijg?
De eerste spatie staat er omdat anders mij veld automatisch op vet en onderstreept wordt ingesteld.
Als iemand daar nog een andere oplossing voor heeft, hoor ik het graag.
Greetz.
2 answers to this question
Recommended Posts