Heckle Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Hallo heeft er iemand ook al ervaren dat de portalfilter niet werkt met globaalveld ik probeer de data er te filteren aan de van de datum die ik plaats in globaalveld maar deze weigert die weer te geven en als het datumveld geen globaalveld dan werkt het perfect iemand suggesties?? Steven Quote
0 fmwebshop Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Dit moet gewoon kunnen werken. Waarschijnlijk een andere parameter verkeerd ingesteld. datumvelden ? datum formatering ? datumvelden geindexeerd ? Quote
0 tackenco Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 bij filteren op datum kan je problemen krijgen met formatering. Met iets als GetAsText(Datum) zou zou het moeten werken. Quote
0 Heckle Posted August 1, 2010 Author Posted August 1, 2010 Nee allemaal al geprobeerd. alle formats zijn juist, het wil gewoon niet werken heb het nu voorlopig opgelost met een script (set besteldatum in een loop) maar dit is toch niet erg praktisch als je veel records hebt we blijven het uitzoeken steven Quote
0 Jos Hofman Posted August 1, 2010 Posted August 1, 2010 Dat werkt alleen goed als je een refresh window met flush cached results geeft… Idem voor $ of $$ vars… Quote
0 Heckle Posted August 1, 2010 Author Posted August 1, 2010 inderdaad jos dat is het . Merci voor de tip, weeral iets bijgeleerd vandaag Steven Quote
Question
Heckle
Hallo
heeft er iemand ook al ervaren dat de portalfilter niet werkt met globaalveld
ik probeer de data er te filteren aan de van de datum die ik plaats in globaalveld
maar deze weigert die weer te geven en als het datumveld geen globaalveld dan werkt het perfect
iemand suggesties??
Steven
5 answers to this question
Recommended Posts