Ga naar inhoud
  • 0

Filemaker Go voor Android ?


Stardust

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Filemaker zijnde 100% dochter van Apple betwijfel ik of dit echt snel gaat gebeuren.

Microsoft, ala, als aandeelhouder en OSX software ontwikkelaar, dat gaat nog, maar Google wordt toch wel een serieuze concurrent...

 

Ik begrijp het, maar, ooit deed Filemaker v2.1 zijn intrede in de Windows wereld en niet zonder succes durf ik te stellen, of was Microsoft geen concurrent van Apple? :roll:

 

Alleszins wordt heden in de VS de iPhone reeds voorbij gestreefd door Android smartphones en dit zal eveneens ook gebeuren voor de iPad. Nog voor deze zogenaamde innovatieve iPad op de markt verschenen waren er al verschillende merken die een dergelijk toestel in hun gamma hadden en gezien het succes van de iPad zal deze markt van alternatieve iPad's alleen maar groeien, niet iedereen is Mac fan of kan zich dit luxe merk veroorloven, ben ik bang. Ik denk zelfs verder dan Android want laat ons niet vergeten dat er ook nog Symbian gebruikers alsook Windows Mobile gebruikers zijn...

 

Alleszins mijn povere HTC Wildfire die slechts 279 Euro'tjes kost in de detailhandel voldoet aan al mijn verwachtingen en mocht er een USB verbinding voor bestaan zou ik er zelfs mayonaise met kunnen draaien :D Maar ik zou zo graag mijn FM database willen bekijken en waarom niet bewerken via mijn mooi telefoontje :wink:

 

Alleszins blijf ik in hoop maar met lage verwachtingen leven 8)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...