Jump to content
  • 0

Kassa (POS) op Mac

dudematters

Question

Posted

Ik ben op zoek naar goede kassa software (POS) in FM, eentje die een kassalade en bonprinter kan aansturen, met de juiste drivers e.d. voor FM11 (OSX 10.6).

Daarbij zou ik ook de merken en types willen weten van de lade en printer.

Ik weet dat er meerdere mensen mee bezig zijn geweest, maar heeft iemand een kant en klaar product voor een zacht prijsje?

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik heb sinds 2001 drie kassa's draaien op Filemaker ...(FMP10)

Incl. kassa-lades, pole-displays, ticketprinters, barcode-readers (BlueTh), voorraad-beheer en genereren van codes voor het openen van de slagbomen van onze parkings ...

Dit is echter zo specifiek geschreven dat het niet haalbaar is om zomaar in een andere omgeving te implementeren.

Uiteraard stel ik graag mijn ervaringen ter beschikking ...

-

FP

• 0
Posted

Ik heb een Star TSP600 bon printer. Nu heb ik een print bon layout gemaakt in FM maar de bonprinter print ellenlange bonnen uit.

Ik neem aan dat ik ergens een 'pagina einde' zou moeten opgeven op de layout. Kan iemand van jullie mij hier vertellen hoe ik kan doen?

• 0
Posted

Of een Sub Resumégedeelte Na onder de body zetten, dan kan je daar je totalen kwijt.

Als je een voetgedeelte gebruikt, dan print ie inderdaad door totdat de rol op is.

Groet, Patrick