arpijper Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Kan iemand mij helpen met het volgende. Voor mijn offertesysteem wil ik losse velden met 3 herhalingen, in een mergefield verwerken. Als ik de functie merge gebruik icm met de functie getrepetition krijg ik een wit regel bij de niet afgevulde velden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat er bij geen inhoud van een veld, het volgende veld in de merge aansluitend, dus zonder witregel(s) wordt weergegeven Quote
0 Pescador Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 Een mogelijkheid is de volgende: If(not IsEmpty(GetRepetition ( bedrag ; 1)); Int(Round(GetRepetition ( bedrag ; 1);2)) & "," & Right("00" & GetAsText(Round(GetRepetition ( bedrag ; 1);2) * 100); 2) & "¶";"") & If(not IsEmpty(GetRepetition ( bedrag ; 2)); Int(Round(GetRepetition ( bedrag ; 2);2)) & "," & Right("00" & GetAsText(Round(GetRepetition ( bedrag ; 2);2) * 100); 2) & "¶";"") & If(not IsEmpty(GetRepetition ( bedrag ; 3)); Int(Round(GetRepetition ( bedrag ; 3);2)) & "," & Right("00" & GetAsText(Round(GetRepetition ( bedrag ; 3);2) * 100); 2);"") Het resultaat is een tekst, waarbij de getallen toch met twee cijfers achter de komma worden weergegeven. En lege regels worden overgeslagen. Quote
Question
arpijper
Kan iemand mij helpen met het volgende.
Voor mijn offertesysteem wil ik losse velden met 3 herhalingen, in een mergefield verwerken.
Als ik de functie merge gebruik icm met de functie getrepetition krijg ik een wit regel bij de niet afgevulde velden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er bij geen inhoud van een veld, het volgende veld in de merge aansluitend, dus zonder witregel(s) wordt weergegeven
2 answers to this question
Recommended Posts