Ga naar inhoud
  • 0

sorteerscript


Griepje

Vraag

Hi,

 

Ik probeer een oplossing voor mij mailings te bouwen.

 

Ik wil vanuit 1 tabel contacten sorteren in een andere tabel. Ik heb een aantal keuzevakjes waarop ik sorteer.

Per vakje sorteren lukt met een script als volgt

 

Ga naar layout

zoeken keuze 1 criterium [1]

Ga naar layout

 

Hoe ziet zo'n script eruit als ik twee keuzes kan maken, vakjes die ik aan kan vinken, waarbij ik contacten waarvoor zowel keuze 1 als keuze 2 gelden geen twee keer krijg, en ook niet dat ik dan alleen de contacten krijg waarvoor keuze 1 en 2 gelden.

 

vast bedankt

Jeroen

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij een tweede zoekopdracht houd ik de resultaten van de eerste en krijg daar de tweede bij.

 

Als ik handmatig alle records weergeven aanklik voor het zoeken gaat het wel goed. Zet ik dit voor mijn zoekscript werkt het niet en met een los script wat ik laat lopen voor ik mijn zoekscript start werkt het weer wel. Toch wil ik het in één script, want ik vergeet geheid op die extra knop te drukken.

 

Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het gevonden. Ik begon met een niet ingevulde zoekopdracht met daarna records weglaten, dan heb ik 0 records, zodat ik de rest van de zoek criteria kan zoeken met zoeken uitbreiden.

Heb de eerste zoekopdracht zo gemaakt dat er zeker een paar records gevonden worden. (scheelt weer een foutmelding).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...