Ga naar inhoud
  • 0

Layout hoofdgedeelte verkleinen

djgns

Vraag

Geplaatst:

Beste

Waarschijnlijk doe ik iets heel doms maar het lukt echt niet.

De situatie:

Voor een winkel met een bonprinter heb ik een layout waar alle gegevens in komen van de verkoopbon.

Ik heb een kopgedeelte met de hoofding en 1 veld, bonnummer

Dan een hoofdgedeelte met de omschrijving en bedrag

en dan een voetgedeelte met een beetje tekst en 1 veld, totaal.

Nu heb ik de tekst en het veld in het voetgedeelte ingesteld op 'Verschuiven op basis van: alle objecten ebroven".

Echter als ik bevoorbeeld een aantal artikels heb komen deze mooi onder elkaar te staan, maar mijn voetgedeelte blijft altijd onderaan de pagina staan terwijl ik dit dus mooi onder het laatste artikel wil zien in schermafdruk....

Wat doe ik verkeerd??

Groetjes

Knipsel.PNG

https://www.dropbox.com/s/t04ljvglrpckqw1/Knipsel.PNG

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Voetgedeelten staan, zoals de naam aangeeft, aan de voet van de pagina. Altijd.

Wat jij wilt is te realiseren door een nieuw gedeelte toe te voegen: trailing grand summary (maar dan de nederlandse naam die ik niet weet....)

Het verschuiven waar je aan refereert werkt overigens ook alleen BINNEN het gedeelte waar het object zich bevindt.

En voor de volledigheid: het verkleinen van het gedeelte bij verschuiven werkt niet voor hoofd- en voetgedeelten.

HTH

rmw

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...