Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met dwindling value list


maddogmcree21

Vraag

Forum,

 

Ik ben als hobby (ist) deze database aan het maken voor mijn vrijwilligers werk en we gaan hem gebruiken voor taak indelingen rondom een kinder activiteit.

 

Maar ik ben tegen een probleempje aangelopen waar ik maar niet uit kom, het volgende is het geval ik heb een aantal dwindling value lists in de database verwerkt die allemaal werken er is er alleen één die ergens de mist in gaat.

 

Als men in de test file bij O.C. een taakgroep indeelt in record 1 houd hij in c_taakgroep_id bij welke taakgroep id's er zijn gebruikt in dat record, tot zover ok maar als men in record 2 een taakgroep indeelt dan ipv 1 taakgroep id verschijnen er 5 en na verloop van een aantal records is de value list zover "gedwindeld" dat er geen keuzes meer zijn.

 

Ik vermoed dat het iets met de calculatie te maken heeft maar de vraag is waarom werkt het bij 4 andere value lists wel en nu in eens bij deze niet?

 

Nu is de vraag heb ik bij deze iets over het hoofd gezien of ga ik verderop ook met de andere 4 problemen krijgen.

Zou iemand er eens een blik op kunnen werpen?

 

B.v.d.

 

Robin

Test.zip

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...