Ga naar inhoud
  • 0

Offtopic: bedrijf zoekt partner


FMbase

Vraag

Beste lezer,

 

Ik ben een jonge ondernemer met ongeveer 4 jaar fulltime ervaring binnen de filemaker ontwikkeling, hosting en alle bijkomende zaken zoals php en mysql.

Inmiddels heb ik een erg groot netwerk opgebouwd met grote organisaties die een belangrijke rol spelen binnen de software branche.

Zo heb ik ook contacten binnen het bedrijf achter filemaker.

Momenteel ben ik opzoek naar een partner voor een nieuwe organisatie die ik wil gaan starten.

Ik zal de complete ontwikkeling e.d. Op mij gaan nemen en de administratie/financiering zal bij betreffende partner behoren.

Let op: hij/zei moet beschikken over minimaal 5000,- vermogen. Mocht u serieus geïnteresseerd zijn dan zijn die kosten enorm laag in deze branche.

Het is de bedoeling administratie software als cloud oplossing aan te bieden aan diverse klanten.

Ook ben ik momenteel bezig met een concept wat nog niet is uitgebracht.

Kantoor ruimte, design, website, klanten e.d. Zijn geregeld en er zit al veel geld in.

Mochten er mensen zijn met serieuze interesse zal ik specifieke informatie toesturen en vervolgens een afspraak met u plannen.

(Mocht het prive vermogen er niet zijn is het mogelijk zelf een bedrijfsplan te schrijven en samen naar een bank te gaan)

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...