Ik ben bezig met een layout, die bevat een sub resume. Als ik kijk, worden de laatste onderdelen op een nieuwe pagina gezet. Als ik deze pagina'sprint en tegen elkaar hou zou het gedeelte wat op de andere pagina komt makkelijk op de eerste pagina passen.
Waarom gaat FMP dan toch naar een andere pagina. Hoe kan ik daar controlle op uitvoeren zodat ik de volle A4 kan benutten.
Mijn pagina bevat :
Kopgedeelte, hierin logo en adres gegevens
Resumé gedeelte voor gesorteed op categorie
Hoofdgedeelte hien staan de offerte regel informatie
Generaal resume na hierin staat de totaal telling van de offerte
Voetgedeelte
Ik heb gekeken met lijnen, en er valt gewoon een gat op de eerste pagina tussen het hoofdgedeelte en voetgedeelte van een cm of 5 minimaal
Question
Pasav
Hallo,
Ik ben bezig met een layout, die bevat een sub resume. Als ik kijk, worden de laatste onderdelen op een nieuwe pagina gezet. Als ik deze pagina'sprint en tegen elkaar hou zou het gedeelte wat op de andere pagina komt makkelijk op de eerste pagina passen.
Waarom gaat FMP dan toch naar een andere pagina. Hoe kan ik daar controlle op uitvoeren zodat ik de volle A4 kan benutten.
Mijn pagina bevat :
Kopgedeelte, hierin logo en adres gegevens
Resumé gedeelte voor gesorteed op categorie
Hoofdgedeelte hien staan de offerte regel informatie
Generaal resume na hierin staat de totaal telling van de offerte
Voetgedeelte
Ik heb gekeken met lijnen, en er valt gewoon een gat op de eerste pagina tussen het hoofdgedeelte en voetgedeelte van een cm of 5 minimaal
1 answer to this question
Recommended Posts