Marcelw20 Geplaatst: 31 maart 2013 Geplaatst: 31 maart 2013 Ik heb het volgende probleem Ik heb de standaard database gebruikt voor facturen. Nu heb ik in de lay-out van klantedetails een extra knop aangemaakt voor het printen van een etiket. In het etiket moet komen te staan: Bedrijfsnaam, Voornaam, Achternaam, Adres, postcode en Woonplaats. Nu heb ik het redelijk voor elkaar maar als ik op de knop druk krijg ik de alle records en niet het record waar ik nu sta. ikheb in de bijlage het script staan en de lay-out. hoe kan ik dit oplossen. Quote
0 stiesters Geplaatst: 31 maart 2013 Geplaatst: 31 maart 2013 Als ik het goed begrijp wil je enkel het adreslabel van de bijhorende factuur afdrukken. Je kan dit doen door een ga naar layout en dan een printopdracht, bij de printinstelling, "afdrukken huidig record" instellen. Na dit alles ga je terug naar je startlayout. Dan gaat hij enkel je huidig record afdrukken en eindig je waar je vertrokken bent. Quote
0 Marcelw20 Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Geplaatst: 31 maart 2013 Dank je wel Het werkt naar behoren gr marcel Quote
Vraag
Marcelw20
Ik heb het volgende probleem
Ik heb de standaard database gebruikt voor facturen.
Nu heb ik in de lay-out van klantedetails een extra knop aangemaakt voor het printen van een etiket.
In het etiket moet komen te staan: Bedrijfsnaam, Voornaam, Achternaam, Adres, postcode en Woonplaats.
Nu heb ik het redelijk voor elkaar maar als ik op de knop druk krijg ik de alle records en niet het record waar ik nu sta.
ikheb in de bijlage het script staan en de lay-out.
hoe kan ik dit oplossen.
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.