Freaky Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Zit al een tijdje te sukkelen met volgende Ik wil van een adres ( klant ,werf , enz ) de latitude & longitude terugkrijgen in Filemaker Pro 12 om dan nadien via een api te laden in ons planningssysteem ik vond het demobestand clustermaps van hbase.net wat perfect zou moeten doen wat ik wil , Wanneer ik de knop "get coordinates" indruk, krijg ik steeds de vraag wat ik met de file json wil doen. Iemand enig idee hoe het dan verder moet ? alvast bedankt !! Quote Link to comment
0 yamas Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Freaky, Er bestaan postcodetabellen op het internet waar de longitude en latitude bij vermeld is. Deze zijn gratis, met een kleine maar. En dat is dat ze wat minder actueel zijn als die van de betaalde versies (postcode.nl). Misschien dat je in jouw situatie daar iets mee kan. Ik heb het overigens wel over Nederlandse postcodes. Quote Link to comment
0 rmw Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Kijk hier ook eens: https://developers.google.com/maps/documentation/geocoding/ maximaal 2500 locaties per dag, maar als je de locatie hebt, hoef je hem niet weer op te vragen, want dan sla je hem gewoon op. rmw Quote Link to comment
Question
Freaky
Zit al een tijdje te sukkelen met volgende
Ik wil van een adres ( klant ,werf , enz ) de latitude & longitude terugkrijgen in Filemaker Pro 12
om dan nadien via een api te laden in ons planningssysteem
ik vond het demobestand clustermaps van hbase.net wat perfect zou moeten doen wat ik wil ,
Wanneer ik de knop "get coordinates" indruk,
krijg ik steeds de vraag wat ik met de file json wil doen.
Iemand enig idee hoe het dan verder moet ?
alvast bedankt !!
2 answers to this question
Recommended Posts