a.verhart Posted July 12, 2013 Posted July 12, 2013 Hallo, kan iemand mij een voorbeeld script geven van het volgende ik maak een nummer aan de hand van de datum b.v. 130701 dit moet automatische doorlopen met 1 hoger, en dan moet hij aan het begin van de volgende maand weer op 1 beginnen b.v. 130801. dit script moet werken met filemaker 12. Bij voorbaat dank Aad Quote
0 FMbase Posted July 13, 2013 Posted July 13, 2013 De opvolgnummeting zit standaard als functie in fm 12, je hebt dus enkel een script nodig dat het voorgetal elke maand veranderd, echter zou ik wel controleren of dit mag. Volgens de belasting dienst dienen alle facturen opvolgende nummering te bevatten namelijk Quote
0 RichardC Posted July 14, 2013 Posted July 14, 2013 Vreemd om dit in het Filemaker 11 forum te zetten, maar goed... edit: crossposrting zie forum: Filemaker 12 gr, ®© Quote
Question
a.verhart
Hallo,
kan iemand mij een voorbeeld script geven van het volgende ik maak een nummer aan de hand van de datum b.v. 130701 dit moet automatische doorlopen met 1 hoger, en dan moet hij aan het begin van de volgende maand weer op 1 beginnen b.v. 130801.
dit script moet werken met filemaker 12.
Bij voorbaat dank
Aad
2 answers to this question
Recommended Posts