frederik Posted July 25, 2013 Posted July 25, 2013 Beste allemaal, Vooreerst veel dank voor al de oplossingen die ik hier al mocht vinden. Er is echter nog één ding. Ik vertaal even heel algemeen. 1. Ik voer de titel van een product in, dit wil ik linken aan een producent. 2. In een portaal worden mij alle mogelijke producenten voorgesteld. Ik zoek echter een "Peter Janssens" uit (adres) 3. Ik klik in het portaal op een "Janssens" -> de portaal toont enkel nog alle "Janssens-en". 4. Ik klik op een "Peter" -> de portaal toont enkel nog alle "Peter Janssens-en" 5. Uiteindelijk klik ik op adres Prachtige tip trouwens van Willem en Felix; viewtopic.php?f=38&t=8175&start=0 veel dank voor jullie constructieve hulp, Frederik Quote
0 yamas Posted July 25, 2013 Posted July 25, 2013 Misschien is een "inkrimpende" of dwindling value list iets. Kevin Frank http://www.filemakerhacks.com heeft hier verschillende verhandelingen over geschreven. In deel 2 laat hij zelfs een demo zie waarin check boxes gebruikt worden. Yamas Quote
0 frederik Posted July 27, 2013 Author Posted July 27, 2013 Hartelijk dank, ik ben er nog lang niet maar het probleem heeft in elk geval een "naam". Ik kan even verder met jouw tips. Fr. Quote
Question
frederik
Beste allemaal,
Vooreerst veel dank voor al de oplossingen die ik hier al mocht vinden.
Er is echter nog één ding.
Ik vertaal even heel algemeen.
1. Ik voer de titel van een product in, dit wil ik linken aan een producent.
2. In een portaal worden mij alle mogelijke producenten voorgesteld.
Ik zoek echter een "Peter Janssens" uit (adres)
3. Ik klik in het portaal op een "Janssens" -> de portaal toont enkel nog alle "Janssens-en".
4. Ik klik op een "Peter" -> de portaal toont enkel nog alle "Peter Janssens-en"
5. Uiteindelijk klik ik op adres
Prachtige tip trouwens van Willem en Felix;
viewtopic.php?f=38&t=8175&start=0
veel dank voor jullie constructieve hulp,
Frederik
2 answers to this question
Recommended Posts