Ga naar inhoud
  • 0

Raar raar en raar


Heckle

Vraag

Beste forum leden,

zoals de ,titel al zegt.

ik heb al verschillende kassasoftwares ontwikkeld, zowel retail als horeca, maar het gebeurd.

Het allereerste artikel dat je scant of ingeeft van de dag , en het per ongelukt fout ingeeft, kan niet meer gewist worden via verwijder portalrec.

De portal wil dit niet meer verwijderen. ik moet naar de andere DB gaan en ze daar wissen.

enig idee ??? en dit was in FM9 FM10 FM11 en FM12 en ik dacht dat het wel zou opgelost worden met een upgrade

 

Steven

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heckle,

 

Dat klinkt bekend :)

 

Het komt waarschijnlijk alleen voor als ook het hoofd record nieuw is.

Als je een record aan maakt zonder het te 'committen' en je maakt direct regels aan in een portal, kan je die regels niet weggooien.

Volgens de FM logica zijn ze er nog niet, omdat ze pas werkelijk bestaan als het hoofdrecord is vastgelegd.

 

Maak het hoofdrecord aan middels een script waarin ook een commit zit en je bent vermoedelijk van het probleem af.

 

HTH

 

rmw

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...