a.verhart Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Hallo, ik wil elke afdruk graag bewaren als PDF maar dan elk een aparte file kan iemand mij daarbij helpen heft iemand een voorbeeld hiervan. ik kan ze nu of kopieeren of opslaan in een zelfde pdf bestand maar die wordt dan enorm groot groet Aad Quote
0 rmw Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Je kan een variabele maken waarin je de bestandsnaam berekend. Daarmee kan je elke keer een ander pdf document maken Iets als: Set Variable[$Bestand ; "file:" & Get ( DesktopPath ) & "Naam_" & GetAsNumber ( Get ( CurrentTimeStamp ) ) & ".pdf" En dan bij de sciptstap Bewaar als PDF niet een bestand opgeven, maar de variabele $Bestand HTH rmw Quote
Question
a.verhart
Hallo,
ik wil elke afdruk graag bewaren als PDF maar dan elk een aparte file kan iemand mij daarbij helpen heft iemand een voorbeeld hiervan.
ik kan ze nu of kopieeren of opslaan in een zelfde pdf bestand maar die wordt dan enorm groot
groet Aad
1 answer to this question
Recommended Posts