Ga naar inhoud

Zoek ervaren FMP-programmeur voor lopend project


oursalpin

Aanbevolen berichten

Voor een bestaand project zoek ik een ervaren FMP-programmeur.

Het gaat om een ERP-applicatie die ik in de afgelopen 10 jaar heb opgebouwd voor een klant.

De applicatie (inmiddels FMP12) omvat sales, aftersales, voorraadbeheer, werkadministratie, werkplaatsplanning, urenadministratie, facturatie en nog veel meer.

Het is een behoorlijk grote applicatie geworden, ca. 55 tabellen, 450 scripts, 350 lay-outs. Er zijn nu 10-12 dagelijkse gebruikers. Alles draait 'klassiek', dus geen webinterface etc.

 

Wegens verschuiving van mijn eigen activiteiten is het tempo er een beetje uit en zijn we (opdrachtgever en ik) op zoek naar ondersteuning voor uitvoerende werkzaamheden. Ik houd de supervisie.

 

Degene die we zoeken is ervaren in FMP en op freelance-basis een aantal uur per week beschikbaar. Hij/zij factureert op uurbasis rechtstreeks aan de opdrachtgever. Die is erg gesteld op een persoonlijke relatie, daarom graag een ZZP-er. Er is nog veel te doen, het is een project voor onbepaalde duur.

 

De klant bevindt zich in de omgeving van Zevenaar. Een VPN-verbinding is -uiteraard- beschikbaar.

 

Reacties graag per PM.

 

Met vriendelijke groet,

Carl Wienhoven

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...