Jump to content

Zoek ervaren FMP-programmeur voor lopend project

oursalpin

Recommended Posts

Posted

Voor een bestaand project zoek ik een ervaren FMP-programmeur.

Het gaat om een ERP-applicatie die ik in de afgelopen 10 jaar heb opgebouwd voor een klant.

De applicatie (inmiddels FMP12) omvat sales, aftersales, voorraadbeheer, werkadministratie, werkplaatsplanning, urenadministratie, facturatie en nog veel meer.

Het is een behoorlijk grote applicatie geworden, ca. 55 tabellen, 450 scripts, 350 lay-outs. Er zijn nu 10-12 dagelijkse gebruikers. Alles draait 'klassiek', dus geen webinterface etc.

Wegens verschuiving van mijn eigen activiteiten is het tempo er een beetje uit en zijn we (opdrachtgever en ik) op zoek naar ondersteuning voor uitvoerende werkzaamheden. Ik houd de supervisie.

Degene die we zoeken is ervaren in FMP en op freelance-basis een aantal uur per week beschikbaar. Hij/zij factureert op uurbasis rechtstreeks aan de opdrachtgever. Die is erg gesteld op een persoonlijke relatie, daarom graag een ZZP-er. Er is nog veel te doen, het is een project voor onbepaalde duur.

De klant bevindt zich in de omgeving van Zevenaar. Een VPN-verbinding is -uiteraard- beschikbaar.

Reacties graag per PM.

Met vriendelijke groet,

Carl Wienhoven