Roliekan Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Hoi, Ik ben redelijk ervaren met Access, maar heb zelf privé al paar jaar een Mac, en ik wil mij in gaan leren in FileMaker. Dit draait op alle platformen dacht ik. Nu is mijn vraag voor ik het hele forum door moet akkeren waar is het slim te beginnen. Heeft iemand daar wat tips en trucks voor, waar begin ik te lezen. Mijn eerste project zal een thuiskasboek worden waarin mijn vaste lasten en overige uitgaven i. Terecht komen. Dit i.p.v. Excel. Ik hoor graag Quote
idmix.be Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Filemaker Training Series En de bijgeleverde Filemaker starters (of andere) bestanden goed bestuderen. Groeten en succes Quote
Bruno Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Ik zou de excel-kasboek (met op de 1e rij de omschrijvingen van de kolommen) eens in filemaker slepen en dan een layout uitzoeken. Quote
JanSTP Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Training Series! Basics gratis te downloaden op FileMaker website, en in het Nederlands beschikbaar als ik me niet vergis! http://www.filemaker.com/support/training/fts.html#fts-basics Groeten, Jan Quote
Recommended Posts