We hebben dit probleem voorgehad bij 2 klanten. Allebei werken ze met een FMP server 17 en aantal clients. In het dashboard staan de DB's die gebruiken als "Apps" ingesteld.
Na de laatste update zijn de apps niet meer toegankelijk.
Fout "The file "****" could not be opened. Either the host is not available, or the file is not available on that host".
Als je dan de hosts laat zien staat de server erbij maar je krijgt een connectie fout.
Oplossing: de apps verwijderen, de server toevoegen bij de favorieten op basis van het IP en alles werkt weer.
Hopelijk wordt dit snel gefixed.
Vraag
Dnovo
We hebben dit probleem voorgehad bij 2 klanten. Allebei werken ze met een FMP server 17 en aantal clients. In het dashboard staan de DB's die gebruiken als "Apps" ingesteld.
Na de laatste update zijn de apps niet meer toegankelijk.
Fout "The file "****" could not be opened. Either the host is not available, or the file is not available on that host".
Als je dan de hosts laat zien staat de server erbij maar je krijgt een connectie fout.
Oplossing: de apps verwijderen, de server toevoegen bij de favorieten op basis van het IP en alles werkt weer.
Hopelijk wordt dit snel gefixed.
Link naar reactie
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.