Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met de laatste update FMA 17


Dnovo

Vraag

We hebben dit probleem voorgehad bij 2 klanten. Allebei werken ze met een FMP server 17 en aantal clients. In het dashboard staan de DB's die gebruiken als "Apps" ingesteld.
Na de laatste update zijn de apps niet meer toegankelijk.
Fout "The file "****" could not be opened. Either the host is not available, or the file is not available on that host". 
Als je dan de hosts laat zien staat de server erbij maar je krijgt een connectie fout.
Oplossing: de apps verwijderen, de server toevoegen bij de favorieten op basis van het IP en alles werkt weer.
Hopelijk wordt dit snel gefixed.

 

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...