Jump to content
  • 0

Probleem met de laatste update FMA 17


Dnovo

Question

We hebben dit probleem voorgehad bij 2 klanten. Allebei werken ze met een FMP server 17 en aantal clients. In het dashboard staan de DB's die gebruiken als "Apps" ingesteld.
Na de laatste update zijn de apps niet meer toegankelijk.
Fout "The file "****" could not be opened. Either the host is not available, or the file is not available on that host". 
Als je dan de hosts laat zien staat de server erbij maar je krijgt een connectie fout.
Oplossing: de apps verwijderen, de server toevoegen bij de favorieten op basis van het IP en alles werkt weer.
Hopelijk wordt dit snel gefixed.

 

Link to comment

1 answer to this question

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...