ovvk Posted February 16, 2020 Share Posted February 16, 2020 Hallo wie van de pro's op dit forum heeft eerder een Ouath connectie met Unit4 Multivers online gemaakt? Ik heb even niet de tijd noch de zin om het wiel opnieuw uit te vinden voor een éénamlige implementatie. Quote Link to comment
0 mykarizma Posted March 10, 2022 Share Posted March 10, 2022 On 2/16/2020 at 3:50 PM, ovvk said: Hallo wie van de pro's op dit forum heeft eerder een Ouath connectie met Unit4 Multivers online gemaakt? Ik heb even niet de tijd noch de zin om het wiel opnieuw uit te vinden voor een éénamlige implementatie. We hebben kort geleden connectie gemaakt met de Unit4 Multivers. Quote Link to comment
0 Cordebruin Posted March 10, 2022 Share Posted March 10, 2022 Klant heeft voor andere import methode gekozen. Bedankt voor je reactie Quote Link to comment
Question
ovvk
Hallo wie van de pro's op dit forum heeft eerder een Ouath connectie met Unit4 Multivers online gemaakt?
Ik heb even niet de tijd noch de zin om het wiel opnieuw uit te vinden voor een éénamlige implementatie.
2 answers to this question
Recommended Posts