Danique Sondermeijer Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 Hi allemaal, Kan iemand mij helpen hoe ik middels een zoekknop kan zoeken in meerdere velden tegelijk? Ik heb nu staan: "Look for same name " & Producten::Name - Nu wil ik in meerdere velden dan alleen het veld NAME zoeken naar die waarde? Dank alvast! Quote Link to comment
0 andries Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 (edited) Quickfind? of nieuwe requests maken, dan doe je een OR find: of in dit veld of in dat veld. Enter Find Mode Set Field [ CompanyName ; $name ] New Record/Request Set Field [ FirstName ; $name ] New Record/Request Set Field [ LastName ; $name ] Perform Find Dit zal zowel in CompanyName, FirstName als LastName gaan zoeken. Edited June 12, 2020 by andries request toegevoegd Quote Link to comment
0 idmix.be Posted June 13, 2020 Share Posted June 13, 2020 (edited) Global field dat je gebruikt voor je quickfind entry als je geen statustoolbar hebt. Script met perform quick find scriptstap. Zorg dat je de juiste velden quickfind beschikbaar maakt. Edited June 13, 2020 by idmix.be Quote Link to comment
Question
Danique Sondermeijer
Hi allemaal,
Kan iemand mij helpen hoe ik middels een zoekknop kan zoeken in meerdere velden tegelijk?
Ik heb nu staan: "Look for same name " & Producten::Name - Nu wil ik in meerdere velden dan alleen het veld NAME zoeken naar die waarde?
Dank alvast!
2 answers to this question
Recommended Posts