Danique Sondermeijer Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 Hi allemaal, Kan iemand mij helpen hoe ik middels een zoekknop kan zoeken in meerdere velden tegelijk? Ik heb nu staan: "Look for same name " & Producten::Name - Nu wil ik in meerdere velden dan alleen het veld NAME zoeken naar die waarde? Dank alvast! Quote
0 andries Geplaatst: 12 juni 2020 Geplaatst: 12 juni 2020 (aangepast) Quickfind? of nieuwe requests maken, dan doe je een OR find: of in dit veld of in dat veld. Enter Find Mode Set Field [ CompanyName ; $name ] New Record/Request Set Field [ FirstName ; $name ] New Record/Request Set Field [ LastName ; $name ] Perform Find Dit zal zowel in CompanyName, FirstName als LastName gaan zoeken. 12 juni 2020 aangepast door andries request toegevoegd Quote
0 idmix.be Geplaatst: 13 juni 2020 Geplaatst: 13 juni 2020 (aangepast) Global field dat je gebruikt voor je quickfind entry als je geen statustoolbar hebt. Script met perform quick find scriptstap. Zorg dat je de juiste velden quickfind beschikbaar maakt. 13 juni 2020 aangepast door idmix.be Quote
Vraag
Danique Sondermeijer
Hi allemaal,
Kan iemand mij helpen hoe ik middels een zoekknop kan zoeken in meerdere velden tegelijk?
Ik heb nu staan: "Look for same name " & Producten::Name - Nu wil ik in meerdere velden dan alleen het veld NAME zoeken naar die waarde?
Dank alvast!
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.