ik slaag er niet in om een pdf-bestand in een containerveld een pdf in te voegen (optie blijft grijs ...) (noch in fmp 15 of fmp 18 onder windows 10 Home, 64 bit)
in Help lees ik dan: "Windows: controleer of er een webbrowserplug-in (zoals Adobe Reader) is geïnstalleerd op uw lokale computer. Als die niet is geïnstalleerd is de optieInvoegen >PDFniet beschikbaar.
Ik vertaal dat dus als dat er een Adobe-plugin ( ??) moet aanwezig zijn in mijn browser ( Google Chrome) . Dat blijkt zo te zijn (versie 15.1.2.6) en toch noppes ...
Question
VWin
Hallo,
ik slaag er niet in om een pdf-bestand in een containerveld een pdf in te voegen (optie blijft grijs ...) (noch in fmp 15 of fmp 18 onder windows 10 Home, 64 bit)
in Help lees ik dan: "Windows: controleer of er een webbrowserplug-in (zoals Adobe Reader) is geïnstalleerd op uw lokale computer. Als die niet is geïnstalleerd is de optie Invoegen > PDF niet beschikbaar.
Ik vertaal dat dus als dat er een Adobe-plugin ( ??) moet aanwezig zijn in mijn browser ( Google Chrome) . Dat blijkt zo te zijn (versie 15.1.2.6) en toch noppes ...
iemand ?
1 answer to this question
Recommended Posts