Ga naar inhoud
  • 0

Puur voor eigen gebruik


Rob532

Vraag

Hallo, als muzikant wil een app bouwen waar ik al de titels van mijn bladmuziek bibliotheek in kwijt kan met bijbehorende informatie over componisten, stijlperiodes, opslag e.d.

Dit kan ik maken op mijn windows pc (heb een licentie) maar wil dit kunnen raadplegen via mijn ipad als ik elders ben. Wat is de goedkoopste oplossing. 1 gebruiker en niet meer dan dat.

Heb ik Filemaker server nodig en kan ik dat gewoon op mijn windows pc installeren (VM?)?  Of moet ik de cloud in maar dan moet ik overal betalen voor minimaal 5 gebruikers.

Wat is de beste, lees goedkoopste oplossing?

 

Alvast bedankt

Rob

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is het eenvoudigste om een kopie op je iPad te zetten.

Je kunt daarnaast ook het bestand open zetten op je PC en dan met je iPad inloggen op hetzelfde bestand. Als je dat op een lokaal netwerk doet is dat simpel, als je dat van buiten wilt doen dan moet je het externe IP adres van je router gebruiken, en poort 5003 van je router naar je Windows PC laten verwijzen zodat je de database kunt zien.

Het is het eenvoudigste om een kopie op je iPad te zetten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...