Typo Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Ik wil een kilometer registratie maken en zou graag willen dat Filemaker de kilometers tussen 2 plaatsen uitrekend. Heeft iemand een idee hierover? Quote Link to comment
0 Sanne Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Is er misschien een bedrijf wat die functionaliteit op internet aanbiedt? Dan kun je misschien met de URL-plugin de gegevens direct in FileMaker ophalen. Quote Link to comment
0 JeanWM Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Michelin had dat enkele jaren geleden nog. Sinds ze overgeschakeld zijn op PDA software vind ik dat bestand niet meer.... Misschien heeft EutelTracs en/of Eutelsat dat bestand nog wel ergens zitten. Die gebruiken de Michelin afstandstabel in hun soft voor positiebepaling. Quote Link to comment
Question
Typo
Ik wil een kilometer registratie maken en zou graag willen dat Filemaker de kilometers tussen 2 plaatsen uitrekend.
Heeft iemand een idee hierover?
2 answers to this question
Recommended Posts