Oops, was verstrooid daar dit onderwerp me interesseert.
Hoeveel problemen ik hier op dit forum al voorgelegd heb met als gekregen antwoord dat de oplossing standaard in FM7 zit, kan ik al niet meer tellen. Maarja, het bedrijf blijft vasthouden aan FM5.
Sanne, kan het niet iets eenvoudiger
Ik had eerst gedacht aan 1 layout met daarop bv. de 50 velden. Iedere factuur krijgt een persoonlijke ID mee die de betreffende user invult.
Via een script de ingelogde user koppelen aan deze Id en een relatie leggen tussen de 2.
Dan over de layout een portaal plaatsen met juiste dezelfde layout maar met rekenvelden (bv. rekenveld1 = inhoud van veld1) en van deze allow entry uit te zetten.
Dus indien user verschilt van de ID komt het portaal met de niet te wijzigen velden zichtbaar anders niet . Dus dan de gewone ingeefvelden.
Kan het op dergelijke manier of niet?
Het is enkel de bedoeling dat ze de gegevens niet kunnen wijzigen op een rudimentaire manier. Voorlopig ga ik mijn kop nog niet breken over het menu blokkeren (zodanifg dat ze ook niet kunnen deleten).
Verdorie ik was weer bezig in het forum van FM7. Ik ga het me toch eens moeten aanschaffen. Kwestie van mee te kunnen spreken met de mensen .
Question
Justaguy
Verdorie ik was weer bezig in het forum van FM7. Ik ga het me toch eens moeten aanschaffen. Kwestie van mee te kunnen spreken met de mensen .
10 answers to this question
Recommended Posts