Ga naar inhoud
  • 0

FMP 5.5v2 updater werkt niet (goed)

Eric

Vraag

Geplaatst:

Hallo,

FMP updater op Win 2000.

Ik heb problemen bij het updaten van een FMP 5.5 v1 naar v2, tijdens de update krijg ik steeds dezelfde dialoog en gaat de installer in rollback action.

De error : Internal Error 2203. (deze is op meedere computers dezelfde)

C:\Windows\Temp\PFTA081~TMP\FMP55v2UPdate. msp, -2147287037

Dit path kan veranderen naargelang de PC.

Ik heb de Temp dir reeds eens leeggemaakt, privileges nagekeken en toch werkt het niet op een 5 tal computers...

Ook Filemaker verwijderen, herinstalleren en dan updaten doet het niet.

Op google reeds verschillende mensen met dit probleem gevonden maar niemand geeft een zinnig antwoord..

Als er iemand een tip heeft ?

bedankt alvast,

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Hoi,

De updater is een self-executing zip file. Probeer het volgende; pak eerst de bestanden uit die in deze .exe staan (gewoon met winzip of zo). Start vanuit de folder waar de uitgepakte bestanden staan de "setup.exe".

In mijn ervaring werkt de update dan wel.

Groet,

Wouter

• 0
Geplaatst:

De enige goede oplossing is gevonden, zien dat je een cd hebt met versie 5.5 v2,

en zo onmiddelijk de v2 installeren,

bedankt voor de tips in elk geval

• 0
Geplaatst:

Slim, Eric! Maar daardoor blijft de trouble shooting natuurlijk onopgelost: wat je wilde doen, is je niet gelukt, in tegenstelling met de duizenden anderen die die upgrade wél hebben kunnen doen. Het raadsel blijft dus, maar laat ons het inderdaad vergeten. Er zijn er nog genoeg!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...