Ik wil tekstvelden precies positioneren op diverse gedeelten. Uiteindelijk wordt een tekst opgemaakt via verschillende tekstboxen, maar moet het wel lijken of de tekst op een strak raster zit, als volgt:
gedeelte 1
VELD A
VELD B
Beide velden hebben een vast ingestelde regelafstand van 5 mm.
Mijn probleem is dat er altijd een verspringing plaatsvind tussen veld a en b.
Als ik B tegen A aanzet, dan zit de eerst regel 1 mm te laag.
Als ik B 1 mm omhoog schuif, dan zit de eerste regel goed, maar de overige regels nog steeds 1 mm te laag. Er zit dan een gapend gat tussen regel 1 en 2 van veld B.
Is dit een bekende bug in FM 5.5 (X)? Is er een workaround? Vormgeving is cruciaal voor de klant.
Question
Axello
Ik wil tekstvelden precies positioneren op diverse gedeelten. Uiteindelijk wordt een tekst opgemaakt via verschillende tekstboxen, maar moet het wel lijken of de tekst op een strak raster zit, als volgt:
gedeelte 1
VELD A
VELD B
Beide velden hebben een vast ingestelde regelafstand van 5 mm.
Mijn probleem is dat er altijd een verspringing plaatsvind tussen veld a en b.
Als ik B tegen A aanzet, dan zit de eerst regel 1 mm te laag.
Als ik B 1 mm omhoog schuif, dan zit de eerste regel goed, maar de overige regels nog steeds 1 mm te laag. Er zit dan een gapend gat tussen regel 1 en 2 van veld B.
Is dit een bekende bug in FM 5.5 (X)? Is er een workaround? Vormgeving is cruciaal voor de klant.
Lost FM 7 dit probleem op?
6 answers to this question
Recommended Posts