Jer Posted November 6, 2002 Posted November 6, 2002 Wie heeft er ervaring met het maken van grafieken in Fmpro? Heb diverse pluginns gevonden o.a. xmchart. ook de oplossing chartpro ziet er goed uit (geen pluginn). Heeft er iemand nog andere ideeen? Quote
0 Stef Posted November 6, 2002 Posted November 6, 2002 Als je wat ervaring hebt met macro's kun je Excel het werk laten doen en het volledig automatisch doen. Via een copy all records in de juiste layout een excel-template openen met de juiste macro als opstart, daarna pasten in een container. Try it! Quote
0 JeanWM Posted November 7, 2002 Posted November 7, 2002 Ik gebruik, net als Stef, ook Excel. In feite hou ik, telkens er met een 'cijferig rapport' moet gewerkt worden, rekening met het kunnen overzetten en terug binnenhalen van de gegevens. Dat scheelt soms een slok op een borrel bij het samenstellen van apps. Quote
0 RobinHood Posted November 7, 2002 Posted November 7, 2002 Laat ik er ook eens een linkje tegen aan gooien http://www.clevelandconsulting.com/HTM_Flash/Products/Products.htm Gr. Robin Quote
Question
Jer
Wie heeft er ervaring met het maken van grafieken in Fmpro?
Heb diverse pluginns gevonden o.a. xmchart.
ook de oplossing chartpro ziet er goed uit (geen pluginn).
Heeft er iemand nog andere ideeen?
3 answers to this question
Recommended Posts