johan Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 Zie ik er nu zo naast?.... maar ik vind nergens een scriptstap waarmee ik kan uitloggen in IWP! ??? Kan een sessie dan alleen maar beeindigd worden na een bepaalde duur van inactiviteit? Quote Link to comment
0 Sanne Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Met IWP is de scriptstap "Exit Application" de log-uit-functie voor webgebruikers. Met Get(ApplicationVersion) kun je bepalen of de huidige gebruiker een web-gebruiker is. Quote Link to comment
0 johan Posted February 28, 2005 Author Share Posted February 28, 2005 Welbedankt! Prachtig! "Toepassing afsluiten" heet het in mijn Nederlandse Filemaker versie. Dat werkt! Je eigen account zichtbaar maken is geen probleem.... namelijk met Get(accountnaam). Maar als ik nu alle accounts die ingelogd zijn wil zichtbaar maken op mijn IWP site of gewoon het aantal ingelogde webgebruikers .... Hoe doe je zoiets? Ik heb nog niet goed nagedacht maar misschien weten jullie zo wel direct een pasklare oplossing? Quote Link to comment
Question
johan
Zie ik er nu zo naast?.... maar ik vind nergens een scriptstap waarmee ik kan uitloggen in IWP! ??? Kan een sessie dan alleen maar beeindigd worden na een bepaalde duur van inactiviteit?
2 answers to this question
Recommended Posts