Ga naar inhoud
  • 0

fout in het script?

Wim Bongertman

Vraag

Geplaatst:

het bijgevoegde script moet controleren of de verwerkingsdatum goed is, zo niet naar her het volgende record.

De voorwaarde is als de verwerkingsdatum hoger of gelijk is aan de huidige datum dan moet het script niets doen, anders moet hij het script verder uitvoeren.

Het werkt niet, wat doe ik fout

5a758dc0224ec_scriptupdate.JPG.243096c298b0e6c379314d22359fff9e.JPG

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Het probleem zit in de eerste regel. Het is een voorbeeld van "je blind staren op een probleem"

De voorwaarde moet zijn: Als de verwerkingsdatum (in het record) groter is dan de huidige datum moet hij het record overslaan en naar het volgende record gaan.

Mijn script voorwaarde stond ingesteld op >= (groter dan en gelijk aan) Dat was nstuurlijk fout. Met deze voorwaarde worden ook records gelijk aan de datum van vandaag overgeslagen. Ik heb inmiddels de = verwijderd en nu worden alleen de records overgeslagen die groter (dus verder in de toekomst liggen) zijn als de huidige datum.

Bedankt voor het meedenken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...