Ga naar inhoud
  • 0

synchroniseren met SyncDek


jw

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Problematiek:

- 5 vestigingen, deels in Azië; communicatie tussen wereddelen blijkt langzaam en niet betrouwbaar, zeker vanuit China is het niet echt snel.

 

- De vestigingen willen wel elkaars gegevens zien, maar werken niet met dezelfde records.

 

Dus is een synchronisatie iedere paar uur ook goed.

Voordeel is dat ieder op topsnelheid kan werken en dat de data lokaal altijd beschikbaar is.

 

Ik heb het concept van SyncDeK wat verder bekeken.

Deze behoeft in ieder record een Key, datum en tijd-veld.

automatisch worden wijzigingen via de plug-in weggeschreven in een XML bestand en verstuurd via email naar de andere vestigingen.

Deze vangen de email op en verwerken de xml-data, vervolgens gaat er een XML retour.

 

Of is het een onzin-oplossing en moet ik over naar Terminal server of Citrix ?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb in de steeds groeiende lijst met podcasts ook 1 over FileMaker gevonden.

 

A PodCast regarding Filemaker with subjects including development with Filemaker, extending Filemaker, Filemaker trends and history.

 

En over de podcast over SyncDeK (waar deze draad over gaat):

 

WorldSync's founder and CEO, Jason Erickson discusses SyncDek, his company's product for FileMaker replication.

 

Ik kan zo geen link vinden die werkt, maar in de Music Store van iTunes kan je zoeken op FileMaker in het podcast overzicht en daar staat ie tussen.

 

De moeite waard.

 

rmw

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...