Arthur Poortman Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Ik zag bij een collega die met access werkt dat hij direct naar een ip-nummer kon printen door dit in bv een veld te tikken, kan zoiets ook met Filemaker? Ik gebruik 8 op het moment. Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Binnen Windows werkt het altijd via het printerdialoogscherm. Dat daar een printer in zit die via IP wordt aangestuurd is op zich een andere kwestie. Helaas is de printerdialoog niet via veldinformatie aan te sturen.... Nu met versie 8 kan het ook direct naar een PDF zonder de printerdialoog. De opgave van het bestandsnaam is te regelen via een veld en een variabele. Quote Link to comment
Question
Arthur Poortman
Ik zag bij een collega die met access werkt dat hij direct naar een ip-nummer kon printen door dit in bv een veld te tikken, kan zoiets ook met Filemaker? Ik gebruik 8 op het moment.
1 answer to this question
Recommended Posts