Typo Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 Ik heb een global veld tekst met daaraan een value list gekoppeld vanuit een andere database. Het probleem is dat het global veld niet de totale tekst weer geeft. Heeft iemand een idee? Quote
0 AvD Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 (edited) Bedoel je dat het niet breed genoeg is? Het globaal veld toont toch immers enkel zijn eigen inhoud. Die van de value list verschijnt in de opengerolde list (of menu) (en die heeft wel een aangepaste breedte). Edited December 7, 2005 by Guest Quote
0 Typo Posted December 7, 2005 Author Posted December 7, 2005 Het global veld is een tekst veld. De tekst uit de value list wordt niet geheel weergegeven, hij kapt hem af. De breedte is goed. De global veld en de tekst veld uit de andere database hebben dezelfde afmetingen. Quote
0 AvD Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 Stuur eens een screenshot. Waar wordt afgekapt? Quote
0 AvD Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 OK, ik zie het al. Je loopt gigantisch over de memory buffer van de value list. Je zal iets anders moeten verzinnen (picklists vanuit portals, die doen het wel, tenminste tot 64.000 tekens, tenzij je naar FileMaker 7 of 8 gaat). Quote
Question
Typo
Ik heb een global veld tekst met daaraan een value list gekoppeld vanuit een andere database.
Het probleem is dat het global veld niet de totale tekst weer geeft.
Heeft iemand een idee?
5 answers to this question
Recommended Posts