TheMisfit Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Weet er iemand waar ik meer uitleg kan vinden over FP Custom Web Publishing? Volgens de FP site moet je die vinden in de manual van FP server Advanced. Ik ben echter nog maar aan het onderzoeken of die oplossing zou voldoen aan mijn behoeften en of ik FP Custom Web Publishing geleerd kan krijgen. Daarvoor ga ik dus op voorhand geen 2500 EURO neertellen. Quote Link to comment
0 JeanWM Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 In de Technical Kits kun je info vinden, zelfs met voorbeeld bestandjes. Te vinden op de FM site. Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted December 8, 2005 Author Share Posted December 8, 2005 In de Technical Kits kun je info vinden, zelfs met voorbeeld bestandjes. Te vinden op de FM site. Bedankt ik had er naast gekeken, ga vanavond die 156 pagina's zeker doornemen (hoop ik) Quote Link to comment
Question
TheMisfit
Weet er iemand waar ik meer uitleg kan vinden over FP Custom Web Publishing?
Volgens de FP site moet je die vinden in de manual van FP server Advanced.
Ik ben echter nog maar aan het onderzoeken of die oplossing zou voldoen aan mijn behoeften en of ik FP Custom Web Publishing geleerd kan krijgen.
Daarvoor ga ik dus op voorhand geen 2500 EURO neertellen.
2 answers to this question
Recommended Posts